ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W KONKURSIE WIELKANOCNYM 2025
Startujemy z tegoroczną edycją naszego wielkanocnego konkursu, którego tytuł w tym roku brzmi: „Eggstra Special Easter Card – kartka z “jajem” do Misia Teddy Eddie”. Konkurs tak jak w latach poprzednich odbywa się POD HONOROWYM PATRONATEM PREZYDENTA MIASTA MYSŁOWICE, PANA Dariusz Wójtowicz – Prezydent Mysłowic
CELE KONKURSU:
wzbogacenie wiedzy na temat zwyczajów wielkanocnych;
wzmacnianie więzi rodzinnych oraz współpracy międzypokoleniowej;
rozwijanie wartości;
poszerzanie twórczej działalności plastycznej;
rozwijanie zainteresowań i kreatywności dzieci;
doskonalenie sprawności manualnej;
poszerzanie wiedzy o otaczającym świecie.
REGULAMIN KONKURSU:
Konkurs przeznaczony jest dla wszystkich dzieci:
w wieku od 3 do 6 lat.
w wieku od 7 do 10 lat
Technika wykonania pracy: dowolna, przestrzenna
Format pracy: dopuszczalne wymiary pracy max A4
Prace powinny być opatrzone metryczką (wypełnioną komputerowo) zawierającą: imię, nazwisko i wiek dziecka;
adres i telefon placówki; imię, nazwisko nauczyciela, telefon kontaktowy rodzica/ mail kontaktowy rodzica
Warunkiem przyjęcia pracy jest wypełnienie wszystkich informacji, znajdujących się na metryczce. Każda placówka może przesłać dowolną ilość prac.
Prace należy dostarczyć osobiście na adres:
SZKOŁA JĘZYKOWA WIEŻA BABEL
UL. SOSNOWIECKA 4
41-400 MYSŁOWICE
Prace należy dostarczyć w dniu 17.04.2025 r ( CZWARTEK W GODZINACH 12.00-19.00)
Oceny prac dokona niezależne jury powołane przez organizatora konkursu.
Główne kryteria brane pod uwagę przy ocenie prac to:
• walory artystyczne i estetyczne;
• wkład własny dziecka;
• technika;
• oryginalność i pomysłowość i poczucie humoru;
Ogłoszenie wyników nastąpi w dniu 18.04.2025 r. od godziny 10.00
Prace, które otrzymają I,II i III miejsce zostaną nagrodzone.
Organizator przewiduje również podziękowania dla nauczycieli dzieci wyróżnionych. Gorąco zachęcamy wszystkie placówki do:
przywożenia jak największej ilości prac
publikacji postu z informacją o konkursie na swojej tablicy na fanpagu facebook placówki
oznaczania Szkoły w poście @Wieża Babel
publikacji zdjęcia prac oznaczając Szkołę
#WiezaBabel
#KonkursPlastycznyWiezaBabel2025
Oraz udostępniania posta konkursowego.
O wynikach konkursu oraz terminie odbioru nagród organizator poinformuje za pośrednictwem fanpage na facebooku Wieża Babel oraz mailowo/telefonicznie.
Odbiór nagród przez dzieci odbędzie się w siedzibie Szkoły Wieża Babel.
Prace przechodzą na własność organizatora w celu przekazania na cele charytatywne.
Udział w konkursie jest jednoznaczny z wyrażeniem zgody na przekazanie pracy na cele charytatywne.
Do każdej pracy należy dołączyć zgodę – oświadczenie podpisane przez rodzica/opiekuna prawnego na udział dziecka w konkursie, wykorzystanie jego danych do celów konkursu (reulamin oraz oświadczenia w formie załączników dostępne są w sekretariacie SJO Wieża Babel)
Prace bez oświadczeń nie będą brały udziału w konkursie.
Wszystkich chętnych zapraszamy do udziału, oraz do dzielenia się z innymi, że nasz wielkanocny konkurs wystartował.