Aktualności

KONKURS WIELKANOCNY 2025

 ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W KONKURSIE WIELKANOCNYM 2025 

Startujemy z tegoroczną edycją naszego wielkanocnego konkursu, którego tytuł w tym roku brzmi: „Eggstra Special Easter Card – kartka z “jajem” do Misia Teddy Eddie”. Konkurs tak jak w latach poprzednich odbywa się POD HONOROWYM PATRONATEM PREZYDENTA MIASTA MYSŁOWICE, PANA Dariusz Wójtowicz – Prezydent Mysłowic 

CELE KONKURSU:

 wzbogacenie wiedzy na temat zwyczajów wielkanocnych;

 wzmacnianie więzi rodzinnych oraz współpracy międzypokoleniowej;

 rozwijanie wartości;

 poszerzanie twórczej działalności plastycznej;

 rozwijanie zainteresowań i kreatywności dzieci;

 doskonalenie sprawności manualnej;

 poszerzanie wiedzy o otaczającym świecie.

 REGULAMIN KONKURSU:

 Konkurs przeznaczony jest dla wszystkich dzieci:

 w wieku od 3 do 6 lat.

 w wieku od 7 do 10 lat

 Technika wykonania pracy: dowolna, przestrzenna

 Format pracy: dopuszczalne wymiary pracy max A4

 Prace powinny być opatrzone metryczką (wypełnioną komputerowo) zawierającą: imię, nazwisko i wiek dziecka;

 adres i telefon placówki; imię, nazwisko nauczyciela, telefon kontaktowy rodzica/ mail kontaktowy rodzica

 Warunkiem przyjęcia pracy jest wypełnienie wszystkich informacji, znajdujących się na metryczce. Każda placówka może przesłać dowolną ilość prac.

 Prace należy dostarczyć osobiście na adres:

 SZKOŁA JĘZYKOWA WIEŻA BABEL

 UL. SOSNOWIECKA 4

 41-400 MYSŁOWICE

 Prace należy dostarczyć w dniu 17.04.2025 r ( CZWARTEK W GODZINACH 12.00-19.00)

 Oceny prac dokona niezależne jury powołane przez organizatora konkursu.

 Główne kryteria brane pod uwagę przy ocenie prac to:

 • walory artystyczne i estetyczne;

 • wkład własny dziecka;

 • technika;

 • oryginalność i pomysłowość i poczucie humoru;

 Ogłoszenie wyników nastąpi w dniu 18.04.2025 r. od godziny 10.00

 Prace, które otrzymają I,II i III miejsce zostaną nagrodzone.

 Organizator przewiduje również podziękowania dla nauczycieli dzieci wyróżnionych. Gorąco zachęcamy wszystkie placówki do:

 przywożenia jak największej ilości prac

 publikacji postu z informacją o konkursie na swojej tablicy na fanpagu facebook placówki

 oznaczania Szkoły w poście @Wieża Babel

 publikacji zdjęcia prac oznaczając Szkołę

 #WiezaBabel

 #KonkursPlastycznyWiezaBabel2025

 Oraz udostępniania posta konkursowego.

 O wynikach konkursu oraz terminie odbioru nagród organizator poinformuje za pośrednictwem fanpage na facebooku Wieża Babel oraz mailowo/telefonicznie.

 Odbiór nagród przez dzieci odbędzie się w siedzibie Szkoły Wieża Babel.

 Prace przechodzą na własność organizatora w celu przekazania na cele charytatywne.

 Udział w konkursie jest jednoznaczny z wyrażeniem zgody na przekazanie pracy na cele charytatywne.

 Do każdej pracy należy dołączyć zgodę – oświadczenie podpisane przez rodzica/opiekuna prawnego na udział dziecka w konkursie, wykorzystanie jego danych do celów konkursu (reulamin oraz oświadczenia w formie załączników dostępne są  w sekretariacie SJO Wieża Babel)

 Prace bez oświadczeń nie będą brały udziału w konkursie.

 Wszystkich chętnych zapraszamy do udziału, oraz do dzielenia się z innymi, że nasz wielkanocny konkurs wystartował.

Dziękujemy za rejestrację w naszym newsleterze.

Teraz już nic Cię nie ominie :-)